Aji Yulianto
Eemm, hasilnya kok gak sama yaak.?

Membuat 65 chain sebagai dasar, dulu aku bikin panjangnya jadi 26 cm untuk tinggi tas, dan lebar 20 cm sebanyak 50 baris.
Kemarin baru aku buatkan bagian depan tas, yang ada logo Juventus dan Italy flag. Panjangnya 28 cm dengan 65 chain sebagai dasar, dan lebarnya 22 cm sebanyak 50 baris.
Something wrong.??




Kalau aku liat-liat sih, benang warna hitam tusukannya terlalu rapat. Perasaanku nariknya gak terlalu kenceng, tapi yaa begitu jadinya. Masih kurang satu bagian lagi, dan kayaknya ada indikasi bakalan beda lagi ukurannya. Hayyah.!! Okelah beda sedikit, mesti diakalin lagi. Menyatukan bagian-bagian itu sepertinya bakalan repot.
Tulisan Juventus nya belum diperjelas, jarum jahitku hilang. Jarum yang biasa aku pakai buat krsitik, sayang banget itu jarum punya banyak cerita. Ckakakak..:D


Betewe mumpung lagi semangat seiring dengan membaiknya penampilan Juventus di beberapa partai terakhir, lanjud gan.!! :D

FORZA JUVE.!!
Aji Yulianto

Pelaku : Supri Titan dadi tukang angon wedus
Uziell Juga Gokiel dadi kancane Supri

Lokasi : Kebon Pring Desa Banjaranyar


Iki Critane Supri Titan lagi angon wedus ning Kebon Pring, trus dipethuk karo Uziell Juga Gokiel.

"Mbah, waduh wedus sampeyan akeh yo ?" jare kang Uziell..
"Yo lumayan " jare si Mbah Supri..
"Pira kabehe,,Mbah ?" takon kang Uziell meneh..
"Sing putih opo sing ireng ?"
"Sing putih,,wis"
"Selawe"'
"masya allah,,akeh nemen. Lha sing ireng?'"
"Podho..." jare mbah Supri mbari ngarit suket..

kang Uziell takon takon meneh..

"Mangan sukete yo akeh pisan, Mbah.."
"Yo.."
"Pirang kilo mangane sedino ?"
"Sing putih opo sing ireng ?"
'Sing ireng,,wis'
"Yo kiro-kirone limang kiloan"
"Lha sing putih?"
"Podho . . ."

kang Uziell bingung ,lha priwe nek ditakoni kok kudu mbedakno sing putih utawa ireng, wong jawabane yo podho baen..

"Mbah, priwe sih nek tak takoni perkara wedusmu, sampeyan mesti takon sing putih utawa sing ireng barang. Padahal sing putih utawa ireng, jawabanmu podho terus. Sakjane ngono ono opo tho mbah?"


"Ngene lho, sing putih iku wedusku..."

"Lha sing ireng ?"

"Podho . . ."

Saesuke, kang Uziell pethuk mbah Supri meneh ning panggonan biasa si mbah angon wedus..

kang Uziell kaget ora ketulungan, weruh mbah Supri lagi ngarit suket tapi ora kanggo empan weduse, nanging dipangan karo mbah Supri dhewek..
kang Uziell dadi penasaran..


"mbah ngopo tho sukete dipangani, mbok yo kanggo weduse.. ?"

"Podho-podho wedhus.." jawabe mbah Supri.

Image



Ckakakak.. Cerita iki mung karangan..
Ojo dileboke ning ati.. Ckakakak..
Semata-mata mung kanggo hiburan karo kanca-kancaku,,
Ckakakak.. Image
Aji Yulianto
KEEP ME ON FIRE, PLEASE GOD..!!


Yeeey.. Belakangan aku dah mulai merasakan kembali semangat itu.!!
Melihat cukup banyak sekali benang yang masih belum terpakai, jadi "panas" hati ini.





Benang-benang itu sudah cukup lama "menganggur", tak tersentuh. Hikzz...

Ada kalanya manusia merasa jatuh, gak semangat. Tapi mengingat banyak sekali yang masih ingin aku raih, apa yang ingin aku raih, aku bertekad untuk tetap semangat.

Next... Sedang melanjud kan project yang dulu sempat tersendat, Tas Juventus.
Bebarapa bagian sudah dibuat, tinggal nambahin.
Dan tadi sore baru saja ke Miki Moko, beli benang warna putih buat melengkapi kekurangan. Ternyata di sana ada mas Martin, aku sempat ceritakan sedikit tentang yang terjadi denganku belakangan ini. Kata dia sih memang sudah menjadi cerita klasik, lebih banyak benang yang tak terpakai dari pada project yang jadinya, hehehe. Ups, lain kali kalu mau upload foto hat gak usah pake model lagi deeeeh...hahaha


Next... Bismillahirrahmanirrahim...